Karma..

Många av mina vänner, tror liksom jag på karma.
Dock har jag starkt börjat tvivla efter allt som hänt i år.

Förutom allt svek, lögner, förtal och stölder fick jag idag veta att den lilla
knölen på min gammelkatt hade blivit större, och efter veterinär besök idag föll domen..
Det är cancer...
Och eftersom hon endå är 16 år gammal och har astma sa veterinären att det inte är någon ide att operera,
delvis för att hon endå är 16år gammal och har astma och kanske inte skulle klara narkosen
och att risken finns att den redan hunnit sprida sig.

Minsta lilla lycka jag får känna förvandlas allt för snabbt till ett gastkramande mörker..
Så 2011 och karma kan bita mig i röven from nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0