Flytt!

Så var flytten klar, sjukt skönt, få en nystart och iaf lägga en del av skiten bakom sig,
men det betyder inte att jag tänker glömma eller sluta slåss för det som ät mitt.

Är helt sinnesjukt slut i hela kroppen, har mer el mindre packat en vecka non stop och knappt haft tid att sova.
Stela muskler, svullna fötter och trasiga anklar.. Fifan!

Fick hjälp av mamma igår att få upp gardiner, slipper jag ha folk som glor på mig genom fönstret xD
Fått igång internet med som ni kanske ser ;)
Fixade pass idag med, så jag inte står på flygplatsen sen och inte får åka :P

Och, ramla ur stolen och slå omkull colan över halva golvet för att man ska sträcka sig efter en gaffel,
jävligt osmidigt :P

Kommentarer
Postat av: Pixie

Åh, gardiner! Sjukt jelly

2011-08-02 @ 23:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0