Virkmani

Eftersom jag kanaliserar min ångest via virkande just nu så och posten verkar ha tappat bort
mitt paket med nya virknålar, (Och ett par paket till, för någon jubelidiot på postkontoret satt mig som flyttad!
Och ant min elräkning med..) så bestämde jag mig efter att ha läst lite recensioner så har jag beställt två stycken ergonomiska virknålar ifrån england i de storlekar jag använder mest.
Slipper jag kanske få tummkramp :P
Sömnen lyser fortfarande med sin frånvaro..

Något speciellt ni skulle vilja se/läsa om här förresten?
Förutom mina halvknäppa rants ;)


Har precis sett på Dylan Dog, inte bästa jag sett men inte sämsta heller, helt ok,
skulle säga att det är en bra söndagsfilm att slötitta på. 3/5 får den.

Kommentarer
Postat av: Stiftprinsessan

Jag använder några ergonomiska virknålar.

Jag har visserligen inte virkat med "normala" nålar sedan högstadiet, men åh vad jag älskar de ergonomiska!

2011-06-24 @ 09:00:10
URL: http://www.stiftprinsessan.se
Postat av: B R O W N S U G A R

Sv: Tack för alla tips :D

2011-06-26 @ 16:12:56
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0