Bergodalsbanedag med bra avslutning

Dagen görjade rätt bra, vaknar i tid, hinner tom slänga på mig lite smink så jag kände mig fin <3
Sen skule jag äta, trodde jag.. TJI fick jag!

Soc ringer 14.30ish och säger att de måste ha in ett visst papper, IDAG!
För annars får jag inte min utfyllnad för juni, vilket skulle vara ett jävla problem.
Så slänga på sig kläder och springa till närmsta buss och ira in på ams/fök centret,
få skiten stämplad och kuta iväg till sockontoret.
(dett ska bli skönt att slippa när jag flyttat)
Så här ungefär var jag skitvarm, svettig och jävlig.
Men när jag kom till Millis och salongen så blev det nått som bara gjorde att stressen rann av.
Tror inte jag kunnat få bättre ställe att ha arbetsträning på, tvis så bra där och Millis är urtrevlig.
Så, där blev dagen lite bättre.
Gjorde nytt sett på en kund, gick bra.
Sedan fick mamma testa på extremen, ska bli intressant att se hur det funkar :)
Så nu har hon fina naglar och slipper skämmas för sina gulnade stackare längre. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0