Reformed rage

Det märks att man lärt sig hantera saker annorlunda och oftast bättre med åren..
Den här gången var det återigen tjafs med mamma..
Knappt höjt tonläge på rösten, trots rejäl irritation.
Och den arga delen av mig morrar, men istället för att slå näven i, sparka på, eller kasta nått i väggen så kanaliserar jag det till något mindre destruktivt, just nu vill jag eg dra fram maskin och färg och tatuera vidare på min vad, men vet att jag inte vill vara riktigt så impulsiv även om jag vet ett par saker redan som ska hamna där..

Får bli att försöka göra klart planeringar och uträkningar på min planerade nystart av Ninja Minerals, lackkollektion, cosplay-planerna för Confusion och hur fasen jag ska hinna med allt till dess...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0