Dream on?

Hmm.. Liter mer funderingar kring drömmar och sömn..
Och varför jag inte får nån!

Okej, standard är att man hamnar i drömsömn, djupsömn och sen oftast drömsömn igen..
Jag kommer aldrig ner i djupsömnsläge, kroppen är låst precis som den ska
vara, så man inte går i sömnen osv..
Men, är det så konstigt att jag aldrig vaknar utvilad när min hjärna
är ute på en massa äventyr hela nätterna?

I natt har jag sprungit fram och tillbaka till skåne, jobbat i butik,
fått en muräna i rumpan (fråga inte! -_-)
hamnat i framtiden och räddat folk i krig,
mera framtid och hamnar i rymden och räddar mer el mindre mäsnkligheten,
slagits mot klingons och kloner,
hjälpt änglar slåss mot demoner,
fått skitfula naglar gjorda som delvis lossnade samma dag,
sprungit genom en skog, klättrat upp för en fet kulle för att först få tag i en växt äter none-human-stuff
för att bli av med bojorna jag hade runt anklarna, in i en byggnad i närheten för att rädda en vän och senare hennes syster, flugit omkring (ja flugit, flax flax..) i sagda byggnad och slagits mot evulnessfolk,
brutit mig ut ur samma byggnad och räddat vän+syster+ett par andra människor,
sprungit i delar av en marathon för att gömma mig från folk som ville döda mig,
varit tvungen att hitta en tjock Buda som jag var tvungen at trycka min mage emot - el ja, min magtattuering
mot hans magtattuering för att lyckas bli transporterad hem,
slåss mot onda skuggvarelser som ville döda mig+folk jag tycker om,
nästan bli strypt av ett spöke..
Och då har jag inte gått igenom ALLT eller alla detaljer!
Detta är väl.. Halva natten ungefär?
(Lol btw på Efram som använde en storplastpåse som ballong och flög omkring
eftersom det blåste som fan!)

Och för er som inte hängt med tidigare, jag drömmer i FULL technicolor
och full kännsel, dvs saker som är varma/kalla ÄR varma/kalla,
saker som gör ont GÖR ONT and so on and so forth..

Visst det är rätt intressant och oftast rätt kul, MEN när man inte
minns senaste gången man vaknade utvilad..
Så förlorar det en del av charmen om jag ska vara ärlig..

Så hur var eran natt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0