Silent contemplations..

Undrar vad det är mer filmer som har asiattema (I detta fall Kung Fu Panda, jaja sluta skratta!)
som gör att mina tanktar börjar snurra mer el mindre filosofiskt?
Måste vara musiken.. >_>
(Och episk Degknytefight är episk!)

Åkte hem från sthlm idag, SUCK på jävla idioter som ska tränga sig in i tåget och då mernar jag TRÄNGAS och knuffas! Lärde inte era mammor er HYFFS ffs!?

Anywho..
Jag märker mer och mer att jag saknar sthlm, men som jag sagt tidigare, inte staden i sig med all trängsel, smog
långa avstånd and shajt..
Utan Christer vännerna jag har där.. Jag vill ha, och BEHÖVER umgås..
Och sen är jag trött på att åka tåg och skit fram och tillbaka hela tiden, planera in allt i förväg..

Men endå så gillar jag att bo i en mellanstor stad, inte för liten, inte för stor.
Och att ha nära till både pojkvän/vänner OCH familj..
Att mamma tex bara kan köra över en lördag..
Och jag tycker allt som har med myndigheter att göra verkar vara jobbigare och mer inhumant i sthlm..

Varför ska allting vara så himla jobbigt?
Varför ska man behöva vela mellan allt?
Klart man vill ha ALLT, och inte behöva välja.. Men så funkar det ju klart och tydligt inte..

Bahh..
Vad vill jag eg göra?
Göra med mitt liv?
Bo kvar här, försöka hitta jobb osv här?
Jag menar OM man nu ska försöka gissa sig till framtiden, inte som att ett distansförhållande
är ultimat om man ev ska skaffa familj osv.

Försöka flytta tillbaka till sthlm?
För det är ju såååå lätt att hitta boende där -_-

Ghaaaa!
Jag är velig!

Skyller på sömnbrist..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0