Random shit..

Hemkommen från helg hos föräldrarna, lurat dom att se Game of Thrones, blev lite förvånad när farsan känner igen handligen efter ett halft avsnitt, han hade tydligen läst böckerna! :D (Mamma gillade den med)

Har varit mycket tankar som åkt runt i skallen under helgen, både bra och dåliga..
Försöker hålla de elaka tankarna borta bäst det går, orkar inte med ångesten de för med sig.
Eller som någon sa, fuck you and the whore you rode in on!

Snart blir det flytt också, ska bli skönt, mysig tvåa två trappor bort från ena högen vänner.
Hade nästan glömt hur skönt det kan vara att bo ensam och inte behöva rätta sig efter någon annan.
Där allt kommer vara rent och shiiiny och med nyrenoverat badrum. <3

Märks när jag inte tagit någon form av sömnmedicin, mina drömmar är helt sinnesjukt verkliga,
de är iofs det annars med men mer så utan medicinen.
Lång tid av lucida drömmar har iofs sin fördel, färre mardrömmar tex.
Kontrollbehov? Jag? Skulle aldrig.. -host-

Och det ska tydligen virkas facehuggers, rosa facehuggers tom.
Eftersom jag inte hittar mönster så får jag köra lite på känn..
Ergonomiska virknålar är <3 *_*

Tur att uppläsaren är bättre i bok två av A song of ice and fire, för böckerna är fan knark!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0