Jaru

Helgen över,vi drog en snabbis till Vilsta marktnad, tänkte se om de hade den där marknadsnougaten jag älskar.
EN gubbe hade de små påsarna av guld, inte helt perfekt färska men de dög.
Sen råkade det stå en tjej som hade massa olika garner, vara en hög kostade 12kr nystanet..
Jag drogs dit som en mal till en lampa..
NEONROSA garn! Jag har ALDRIG lyckats få tag på så perfekt neonrosa garn, och jag har letat!
Dessutom för ynka 12kr st! Köpte 6 nystan :D Tyvärr hade de bara ett av de neon gulgröna.
Men jag fick med visitkort så jag kan beställa sen när jag behöver, hon hade en del andra garner billigt med.
Hon skickar enl posten tabeller, här har ni hennes hemsida om ni blir nyfika ^^
www.ebbagarden.se

Gick och kramade min påse när vi gick därifrån, i was like a kid in a candystore!
Försöker sakta men säkert bygga upp min pysselarsenal igen.
Små saker som gör en glad i vardagen.

Synd bara att de nya virknålarna jag beställt ant har skickats i retur eftersom lokalposten satt mig som AVFLYTTAD..
Borde de inte inse at OM namnet fortfarande står både i trapphus OCH på min dörr, så kanske jag bor kvar??
Eller förden delen göra det enkla och RINGT PÅ och se om det stämmer..
Så nu har jag tot 5-6 paket på vifft och posten tycker inte ens det är deras problem.. HEJJA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0