Nu äre helg!

Ikväll åkte BIGBANG tishan på så nu är det helg!

Hade älsklingen här ons natt till imorse.
Har saknat <3
Dejtkväll igår med glass, mongolian bbq och pirater i 3D. ^^
I was a happi kitteh.
Kramar och gos, och promenaden hem (sista bussen gick 22.45, filmen var slut 23.25 ;P)
var, om än lite halvjobbig (1,5 meters knubbig kvinna vs nästan 2 meter speedy man)
så jag fick pausa honom ibland.. Men det var lugnt, mysigt väder.. Bästa tiden på dygnet.
Ibland förundras jag fortfarande över hur hur nått så enkelt att se in i dina ögon kan göra mig så lycklig
Var inte lika kul att han behövde åka hem tidigt imornse dock -_-

Sen somnade jag om (host)

Sen blev det att dra över och kika på när AK spelade Chrono Trigger, helt ok men lite segt
så jag letade roliga virkmönster samtidigt. Lots of laughs where had ^^
Ibland är det så sjukt uppenbart varför mina vänner är mina vänner <3

Nu blir det ljudbok och försöka sova, har mina misstankar om att
jag kommer bli brutalt väckt imorn så jag kommer med på rollspelet ;P
Men, ska bli kul, har missat de senaste ggrna. >_<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0